Friday, April 22, 2011

Pasrah


Erm hari ini saya dapat dua berita. Kedua-duanya di luar jangkaan saya. Apa pun tahniah saya ucapkan kepada sahabat yang akan melangsungkan pernikahan Mei ini. Barakallahulakuma.


jemputan walimah


Kian sayu hati ini. Dada semakin sesak. Sesungguhnya rezeki hanya datang dariNya. Kita perlu berusaha ke arah itu. Saya sedar saya hanya insan biasa. Di sebabkan itu, saya punya naluri ke arah itu. Bukan salah saya kan kalau saya selalu memikirkannya?? Namun, bukan masanya lagi. Saya sentiasa mengingatkan diri agar tidak berfikir tentangnya. Tapi hati ini degillll. Geram sungguh. Huh! Tidak perlu menyibukkan diri berfikir tentangnya. Saya sedar saya tidak mampu mengatur segalanya. Pasrahkanlah diri ini menghadapi segalanya Ya Allah. Allahuakbar.


insan pasrah

No comments:

Post a Comment