Tuesday, December 14, 2010

Yemen


Penerbangan ke Yaman pada 15hb Disember 2010.

Jadual Penerbangan ke Yemen


Insya Allah musafir saya akan bermula pada esok hari. Segala persiapan telah siap dilakukan. Penerbangan ke Mesir, Ajman dan Qatar telah berlepas sudah. Cuma tinggal ke Yaman je satu lagi. Saya mengharapkan musafir pada kali ini akan memberi pengertian yang bermakna dalam hidup ini. Penghijrahan ini juga bersempena tahun baru MaalHijrah 1423 H. Mudah-mudahan mendapat keredhaan dari Yang Maha Esa, insya Allah.

Kuatkanlah diri ini menghadapi dugaanMu ya Allah =(. Engkau berilah kemudahan kepadaku juga Engkau bukakanlah pintu rezeki buatku seluas-luasnya agar aku mampu meringankan kesulitan kedua ibu bapaku. Engkau kurniakanlah aku ketenangan dan Engkau berilah aku kesempatan merasai kehangatan kasih sayangMu dan kasih makhlukMu. Sesungguhnya aku insan yang lemah wahai zat yang Maha Agung. Bantulah aku mencari redhaMu. Hanya Engkau yang maha mengetahui apa yang terbaik untuk hambaMu.


negara yaman


pesawat Yemenia


p/s : Doakan perjalanan saya dan rombongan selamat pergi dan pulang, insya Allah

No comments:

Post a Comment