Monday, March 19, 2012

Kehidupan Hari Ini


Kelam kabut hari ini. Kerana semuanya dilakukan sendiri. Dahulu ada abah yang membantu, sekarang abah jauh kat kampung,, jadi segala urusan dibereskan sendiri. Alhamdulillah, semuanya dipermudahkan. Boleh jugak berdikari ye? :) Hihi. Dari awal hingga akhir, urusan selesai. =)

Hari ini saya mula menabung. Cuba mengambil iktibar daripada kesilapan dan kecuaian yang lalu. Harap-harap kekal la tabungan itu dan dapat memberi manfaat untuk masa depan saya dan keluarga. Insya Allah.

Dalam kekalutan saya hari ini, sempat juga saya 'menyambar' satu buku yang tajuknya sangat menarik pada pandangan saya. Lebih2 lagi buku tersebut ada diskaun. Jimat RM10, hihi :p . Bila membelek2, saya terjatuh hati pada buku itu. Ada pulak macam tu kan?? :p . Di dalamnya dipaparkan kisah2 dan pengalaman dalam alam rumah tangga. Amat bermanfaat untuk pasangan baru.


Haa,, inilah bukunya ...


Buku ini sebagai persediaan sahaja. Tiada kena mengena dengan status saya untuk masa ini. Kerana jodoh pertemuan di tangan Allah S.W.T. Persediaan tu tak salah kan?? :)


:: Rabbana hablana min azwajina wa zurriyyatina qurrata'yun
waja'alna lilmuttaqqina imama ::


Amin


No comments:

Post a Comment