Wednesday, June 8, 2011

Aturan Allah


Ya. Aturan Allah itu indah. Seindah semua ciptaanNya. Subhanallah. Tidak pernah tergambar di fikiran saya semuanya berlaku sepantas ini. Allah ... Alhamdulillah segala puji pada Nya. Selamat bertunang saya ucapkan kepada kakak sulung. Semoga bahagia mengiringimu hingga ke syurga. Allahu amin. Saya uploadkan beberapa keping gambar semasa hari pertunangan.






Terkadang apa yang kita harapkan tidak semestinya berlaku. Hmmmm. Saya masih merenung. Ke arah suatu perjalanan yang masih panjang. Terlalu panjang. Sehingga saya hampir kecewa. Putus harapan. Sedih. Segalanya hambar. Sungguh. Aturan Allah itu suatu ketetapan. Yang tiada siapa pun mengetahuinya.

Perjalanan yang sukar diramal. Tiada dokongan dan kepastian. Saya pasrah.



No comments:

Post a Comment