Thursday, August 26, 2010

Jika sudah itu takdirNya

Seakan hampir berputus asa.. satu dugaan lagi menimpa saya.. mungkin bukan rezeki saya lagi untuk kali ini.. mungkin ini ujian buat saya untuk mengukur tahap keimanan saya pada Nya...saya akur dengan segala ketentuanNya walaupun hati ini makin sayu, makin lemah dengan segala pengharapan yang kebanyakan tidak tercapai dan termakbul.. saya akur dengan kehendak Nya. Kuatkanlah hati ini ya Allah.

Saya diuji lagi dalam bulan ramadhan yang mulia ini. Satu dugaan yang tidak terduga walaupun sudah mengjangkakan.. Saya lemah. masih lemah dengan keadaan yang dirasakan menyesakkan..

Astaghfirullahal'azim.....

Namun pengharapan itu bukan sia-sia. Saya akan sentiasa berharap. berharap. dan berharap..kerana saya yakin dengan kekuasaan MU ya Rabbi

Bantulah hambaMu

Tunjukilah daku ke arah siratol mustaqim....jalan dinnnnn Mu


p/s : harapan tidak tercapai,moga termakbul di lain masa, insya Allah..amin :)

No comments:

Post a Comment