Wednesday, September 15, 2010

Dugaan itu tidak kira masa

Assalamualaikum

Permulaan kalam

Alhamdulillah, saya masih diuji olehNya. Tanda saya masih di bawah perlindunganNya. Ya Tuhanku, saya redha dengan segala ujian yang Engkau timpakan. Ujian bertimpa-timpa. Ya Allah, alhamdulillah Engkau masih menguji diri ini. Saya pasrah dengan ketentuanMu. Ujian yang Engkau datangkan tidak pernah langsung terlintas di fikiran hamba kerdil ini. Subhanallah. KekuasaanMu melebihi segala. Saya redha. Saya akur. Diibaratkan sepeti sudah jatuh ditimpa tangga. Namun saya amat terhutang budi kepada insan-insan tersayang yang sentiasa berada di samping diri ini saat dilanda pelbagai musibah. Jasa kalian tidak mampu saya balas tapi akan sentiasa dikenang hingga akhir hayat ini terutama pengorbanan abah dan ma yang terlalu berharga buat diri saya. Insya Allah.

Jazakallahu kathiran

Asykuru lakum syukran jazilan

Illaliqa'

Ma'assalamah

No comments:

Post a Comment