Thursday, December 11, 2014

Nuha Hafeezah

Bismillahirrahmanirrahim

Terlalu lama saya meninggalkan blog ini tanpa sebaris coretan. Hari ini hati tiba-tiba terdetik untuk menulis, Menyelongkar segenap ruang blog yang telah dicoret sebelum ini, mengimbau kembali kehidupan saya di masa lalu. Allahurabbi, betapa besarnya nikmat yang telah Allah kurniakan kepada saya tanpa sedar. Alhamdulillahhhhh ...

Cerita hari ini
Alhamdulillah beberapa bulan yang lalu, saya telah selamat melahirkan seorang cahaya mata perempuan yang diberi nama Nuha Hafeezah yang bermaksud 'bijak yang dilindungi'. Harapan kami semoga kepintarannya sentiasa dilindungi dari sebarang anasir buruk/jahat yang semakin berleluasa kini. Alhamdulillah, Nuha dah masuk 5 bulan. Pertumbuhannya positif :)

Tiada kata mampu diucap. Terima kasih Allah atas anugerah terindah ini. 

Nuha Hafeezah

Semuanya seakan mimpi. Impian saya untuk 2014 complete ! (✿◠‿◠)
  1. Kerja
  2. Nikah
  3. Suami
  4. Anak
  5. Bisnes
Suami sentiasa menjadi insan terpenting dalam hidup kami berdua. Susah senang dan paling utama dialah sumber motivasi apabila berhadapan dengan ujian. Sentiasa memujuk hati si isteri dengan kata-kata semangat walaupun berjauhan. Terima kasih abang !

Terkadang terfikir di minda untuk menulis satu buku mengenai kehidupan kami. Kerana apa ? Kerana terlalu banyak keajaiban yang berlaku dalam hidup kami di luar jangkaan kami. Kekuasaan Allah Maha Agung. Sesungguhnya benarlah janji Allah, sesiapa yang sentiasa meletakkan harapan dan pergantungan hanya kepadaNya, dia akan memakbulkannya cepat atau lambat. Pasti !.

InsyaAllah

Banyak lagi yang ingin saya ceritakan. 
Sambung di lain masa ya. Semoga dapat menulis lagi. Hehe


Wassalam
Ummu Nuha

No comments:

Post a Comment