Saturday, May 25, 2013

Bahagia (✿◠‿◠)

Memberi membuatkan hati saya bahagia (✿◠‿◠) . Anda tahu kan bagaimana rasanya bahagia ? Oh indahnya. Alhamdulillah ! Saya sentiasa memohon doa agar dimurahkan rezeki kerana saya suka memberi. Anda bagaimana ? Saya bahagia apabila dapat membahagiakan orang lain lebih2 lagi keluarga saya sendiri.

Saat-saat genting begini .. opss maksud saya, di akhir semester begini, saya sedang berhempas pulas untuk menyelesaikan suatu perkara. Dan yang mampu saya doakan, saya akan mencapai 'target'. Biarlah ia menjadi rahsia peribadi saya sahaja. Semoga Allah S.W.T permudahkan. Amin.

Seminggu terakhir untuk sesi kuliah dan tutorial. Minggu ini ! Dan yang terakhir di Universiti Malaya. Sobs, sobs. Sedih juga ye. Banyak suka duka telah dilalui. Nanti akan saya ceritakan.

Bersambung di lain entri jika berkesempatan insyaAllah ..


No comments:

Post a Comment